آغاز به کار کمیته داوری جشنواره چهاردهم

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو به ریاست شهرام ملازاده آغاز به کار کرد.

شهرام ملازاده در گفتگو با روابط عمومی معاونت صدا با اعلام آغاز به کار این کمیته تصریح کرد : بنا داریم در جشنواره چهاردهم ضمن توجه به انتخاب آثارارزشمند و فاخر رادیویی، نخبگان و ستاره های مشاغل مختلف را هم شناسایی کرده و از آنان تقدیر کنیم.

رئیس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو در ادامه گفت : در گام اول با هدف آسیب شناسی جشنواره های گذشته هیأت اندیشه ورز متشکل از صاحب نظران و اساتید رادیو تشکیل شده که وظیفه ی انتخاب داوران و تدوین آیین نامه ی داوری جشنواره ی داخلی و بین الملل را بر عهده دارند . در همین راستا از دیدگاههای مدیران شبکه های رادیویی نیز استفاده کرده ایم و قصد داریم در جشنواره امسال تمامی شبکه ها ی رادیویی در فرآیند داوری آثار نقش داشته باشند تا بتوانیم جشنواره چهاردهم را با شکوه تر از جشنواره های گذشته برگزار کنیم.

رئیس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو در پایان با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده برای شبکه ها گفت : تاکنون نام 64 برنامه از شبکه های معاونت صدا برای داوری در بخش برنامه های مستمر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که با تکمیل این آثار، کار داوری مقدماتی با توکل به خداوند متعال آغاز خواهد شد.

©2024 IRIB All Rights Reserved | کلیه حقوق برای صدای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است ۱۳۹۸©