جشنواره چهاردهم رادیو متفاوت و نوآورانه برگزار خواهد شد.

چاپ
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا ، نورالدین جعفری دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو با بیان اینکه تاکنون ۱۳ دوره جشنواره و ۵دوره اجلاس هر کدام با ویژگی‌های خاص خود برگزار شده است، تصریح کرد:

چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین دوره اجلاس جهانی صدا متفاوت، نوآورانه‌تر و خلاقانه‌تر، دوم تا چهارم اردیبشهت سال آینده همزمان با روز رادیو برگزار خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه رادیو خوشبختانه توانسته ویژگی صمیمی و مردمی بودن خود را حفظ کند تصریح کرد: مردم با این رسانه گرم همواره مانوس هستند و از آن خاطره دارند.
دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو با بیان اینکه جشنواره شامل دو بخش «داخلی» و «بین الملل» می‌باشد که بخش داخلی مشتمل بر بخش‌های مستمر،ویژه،آزاد،فضای مجازی و رادیو نما همچنین برای اولین بار بخش مردمی پیش بینی و اعلام شده است، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک به تفصیل «به بخش مردمی» خواهیم پرداخت.
وی ادامه داد: در بخش بین الملل ۸ قالب برنامه‌ای مشتمل بر مستند، مستند نمایشی، مستند درام ، مینی فیچر،نمایش کوتاه، برنامه‌های شخصیت محور ، آنونس – سرگرمی، آگهی خدمات عمومی / اجتماعی و برنامه‌هایی با محتوای تولید ی کاربران برای رقابت تعیین شده است که برنامه‌سازان معاونت صدا، معاونتهای استانها، برون مرزی و سیاسی سازمان صدا و سیما و همچنین برنامه‌سازان رادیوهای خارج از کشور می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در این بخش که بر روی سایت جشنواره به نشانی ww.radiofestival.ir قرارگرفته،شرکت نمایند.
جعفری در پایان تصریح کرد: با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ارسال آثار برای علاقمندان داخل کشور برای شرکت در بخش بین الملل و همچنین بخش آزاد تا ۲۴ بهمن تمدید شده است.