فضای رقابتی جشنواره رادیو سازنده و تاثیرگذار است

چاپ
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

گوینده رادیو معارف برگزاری جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا را امری سازنده و تاثیرگذار برای رفع کاستی ها و تقویت نقاط قوت دانست.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا، رضا حبیبی به اهمیت برگزاری جشواره ها وکارگاه های آموزشی اشاره کرد و گفت: در سالهایی که در رادیو با برنامه های متعددی چون "تا جمعه ظهور" ،" به رنگ خدا"،‌"پرسمان"، مسابقه رادیویی عصرانه "دين و زندگي " ، "شجره طيبه" ، "ضيافت" و مناسبتهای مذهبی و تاریخی در رادیو فعالیت داشتم بارها شاهد بودم که برگزاری جشنواره ها تا چه اندازه در ایجاد فضای رقابتی و ارتقا کیفیت برنامه می تواند موثر باشد.
وی ادامه داد: به طور حتم برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو به ارتقاء سطح برنامه سازی و برنامه سازان کمک شایانی می کند و این گردهمایی بزرگ رادیویی می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در این زمینه ایفا نماید و در نهایت منجر به افزایش میزان رضایتمندی مخاطبان شود.
گوینده رادیو معارف که با دو برنامه به "رنگ خدا" و "تا جمعه ظهور" در این جشنواره حضور یافته در خصوص جشنواره رادیو گفت: توجه به این نکته مهم که جشنواره چهاردهم رادیو بستر مناسبی برای ظهور و بروز استعدادهای برنامه سازان است امیدوارم مسئولین محترم برگزاری جشنواره به تمام اهداف مد نظرشان برسند.
شایان ذکر است رضا حبیبی گوینده رادیو معارف به عنوان گوينده برتر برنامه هاي ماه مبارك رمضان1397 در برنامه "ضيافت" تقدیر به عمل آمد.