جشنواره رادیو باید به دنبال کشف استعدادهای خلاق باشد

چاپ
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
داور مرحله مقدماتی بخش مردمی و خلاقانه گفت: جشنواره‌ها فرصتی برای کشف استعدادها و ایده‌های نو هستند که با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی این اتفاق ممکن می‌شود.
به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس صدا؛ علی نوبخت تهیه‌کننده و بازیگر رادیو درباره جشنواره چهاردهم رادیو گفت: امیدوارم این جشنواره‌ها بتوانند در ارتقای کیفیت برنامه‌های رادیویی و کسب رضایت شنوندگان موثر باشند.
وی با اشاره به ساختار داوری گفت: به‌طور حتم در داوری‌ها ضریب احتمال در نظر گرفته نشدن کارهای خوب زیاد است. به عنوان مثال سهمیه‌بندی تعداد کارهای ارسالی از شبکه‌ها و محدودیت تعداد ارسال کار باعث می‌شود سیاستگذاری‌ها و مصلحت‌اندیشی مدیران به میان آید.
داور بخش خلاقانه و مردمی در ادامه گفت: امیدوارم مسئولان از تجربه جشنواره‌های گذشته و حال استفاده کنند و در دوره‌های بعدی، شاهد کشف استعدادهای خلاق در برنامه‌سازی باشیم، چرا که هدف اصلی جشنواره تبادل داشته‌ها و کشف استعدادهای نو و خلاق است .
علی نوبخت از سال 1384 به عنوان نویسنده و بازیگر رادیویی همکاری خود را با رادیو تهران، نمایش و جوان در حوزه نویسندگی، بازیگری و آیتم‌سازی، تهیه‌کنندگی، سردبیری و برنامه‌سازی آغاز کرد. او اخذ جایزه برنامه برگزیده در جشنواره دوازدهم (بین‌المللی)؛ اخذ جوایز در بخش انونس، psa و سردبیری در رادیو جوان را در کارنامه خود دارد، وی داور بخش انونس و برنامه خلاقانه در جشنواره جوانه و جشنواره‌های داخلی بوده و در جشنواره چهاردهم رادیو داوری بخش خلاقانه مردمی در مرحله مقدماتی را بر عهده داشته است.