فضای مجازی و رادیو نما

چند رسانه ای (محتوای صدا محور ویدیویی):

در این بخش آثاری که در قالب ویدئوهایی با فرمت فوتوکلیپ یا دیگر ساختارهای ویدئویی صدا محور که بدون استفاده از تکنیک های تولید تلویزیونی ساخته شده است، مورد ارزیابی قرار می گیرد و مدت این آثار حداکثر ۵ دقیقه می باشد. زمان نهایی ارسال آثار تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۷ می باشد.

- کلیه همکاران شاغل معاونت صدا که علاقمند به شرکت در این بخش می باشند، می توانند با یک اثر از طریق درگاه بخش مربوط در وب سایت جشنواره شرکت نمایند.

- زمان شرکت در این بخش تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۷ می باشد.

2nd.jpg
1st.jpg

تعاملی (رقابت برنامه ها):

در مرحله اول کلیه برنامه هایی که در فضای مجازی دارای صفحه و کانال، صفحه وب سایت و یا کانال اختصاصی هستند،در فاصله زمانی اول آذر تا پایان دی ماه ۱۳۹۷ تا مورد ارزیابی سیستمی قرار می گیرند.

در مرحله دوم توسط هیات داوران برگزیدگان نهایی انتخاب می شود. (عوامل دست اندر کار بر اساس اعلام شبکه مربوط تعیین خواهند شد)

مولفه های سنجش موفقیت:

  • میزان و کیفیت تعامل مخاطب با برنامه (پیامک، کامنت، لایک و...)
  • میزان و کیفیت تولید مکمل برنامه در قالب های متنوع رسانه های نوین در سایت و فضای مجازی
  • میزان و کیفیت ضریب نفوذ محتوای مکمل برنامه در فضای مجازی
  • میزان و کیفیت شنونده این برنامه در اپلیکیشن رادیو و سایر سکوهای فضای مجازی
2nd.jpg
1st.jpg

بخش تعاملی (رقابت بین شبکه ای):

1st.jpg

بخش رادیو نما:

در این بخش ارزیابی و سنجش بر اساس کیفیت عملکرد شبکه در تولید محتوا برای رادیو نما انجام می شود.

2nd.jpg
1st.jpg

توضیح: جایزه این بخش به مسئول رادیو نما در شبکه ها اهدا می شود.

در این بخش فعالیت کلیه شبکه ها در فاصله زمانی آذر و دی ماه ۱۳۹۷ در رادیو نما با بررسی ۲ مقطع زمانی ۲۴ ساعته غیر مناسبتی بر اساس شاخص های تدوین شده انجام خواهد شد.

©2019 IRIB All Rights Reserved | کلیه حقوق برای صدای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است ۱۳۹۷©